Bad day



Jag har haft en jättedålig dag idag!
Började med att jag skulle ta tåget hem från skolan, men det gick ju inte alls bra.
För när jag skulle hoppa av stannade inte tåget. :/
Så jag fick hoppa av vid nästa och åka tillbaka. Sedan när jag skulle ta bussen så missade jag den.
Sedan när jag äntligen kom fram till mitt hus så visade det sig att det hade varit bankrån i huset mittemot.
Mormor hade varit jättechockad och gick och skakade! INTE ALLS KUL!
Så jag fick trösta henne lite med kramar och så..
Sedan skulle jag åka och träffa familjen jag ska jobba hos... Det började ganska bra. Men sedan kändes det inte alls bra! Jag vet inte varför men jag kände mig så stressad!
Jag har ju prov på torsdag och jag fick värsta panik när jag kom hem för jag var så stressad...
Men hur som hälst. Mamma sa åt mig att det var för mycket för mig eftersom jag e så himla lättstressad så jag får nog inte jobba när jag går i skolan!
Jaja, inte hela världen...
Nu ska jag ducsha och titta på TV!
Hoppas ni gillar bilden ovan!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn:
Kom ihåg mig?

♥ Mailadress: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0