På omslaget!



Titta vilken fin tidning!
Ser ni vem det är på omslaget?
JAG!
Vill ni hamna på omslaget nästa vecka?
Maila din bild till mig på [email protected]
och berätta varför du ska bli veckans modell.
Vad tycker ni om bilden?


Jag sitter här och äter gooood choklad.. Som vanligt!
Imorron ska jag gå på öppet hus med mamma på friskis o svettis. Vi ska gå på något som heter
"danspasset". Det ska bli så jäkla kul att se mamma dansa street och jazz!
Vad gör ni ikväll? Vad händer imorgon?
Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag skriver en kommentarer istället för ett mejl. Jag tror/ hoppas att du redan har en bild på nig nånstans....



Jag ska bli Veckans Modell för att jag tycker att Maria är en så superhärlig och underbar kompis!!

Kram på dej!

2008-10-04 @ 10:48:45
URL: http://denandraalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn:
Kom ihåg mig?

♥ Mailadress: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0