Influensasprutan


En rolig bild på Emelie från i fredags.. Och ja, vi hade ballonger! Dom är ju jätteroliga :P

Just nu känner jag mig sååååå hiiimmmlllaaa tttrrööööööööög"! Va nyss och skulle ta influensa-sprutan:
Mamma hämtade mig i skolan 15.49 för vi trodde att dom stängde kl 16.00 Så mamma körde som en galning till vårdcentralen. När vi kom fram så gick vi in och det visade sig att dom hade stängt 15.30 men det var ju fortfarande personal kvar, mamma fick typ damp för hon hade gått tidigare från jobbet och allt. Så hon bönade och bad att dom skulle ta sprutan på oss. Och dom gick med på det :P Mamma äger på att tjata!

Man kan ju känna sig lite hängig när man har tagit den sprutan...Man kan ju till och med bli sjuk...
Jag m känner mig välldigt hängig just nu! :(
Jaja, snart ska jag äta lax! :D  då blir jag nog frisk igen!
Puss! Puss! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn:
Kom ihåg mig?

♥ Mailadress: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0