*Första snön*



När tror ni första snön kommer? Gissa på ett datum och se om det är rätt, ganska kul faktiskt!
: )
Idag ska jag åka till skolan. Ska träffa Linda på tåget och så ska vi tåga tillsammand :P

Vi har en ganska lång dag. Efter skolan ska mamma komma och hämta mig för då ska vi följa med
och titta på när min lilla kusin kör karate!

Ska bli så himla kul att se. Men jag är så homla avundsjuk på min moster just nu för hon har köppt en lägenhet i Turkiet och är där och fixar nu!
Jag vill också! (SUR).  Får väll nöja mig med att jag ska åka dit några veckor i sommar.

Ha världens bästa dag!

Puss!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gud vad kul med karate. Men du får följa med och åka skridskor istället!

2008-10-08 @ 20:21:18
URL: http://denandraalexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va kul att katja har köpt lägenhet i turkiet. Jag e också avundsjuk på min moster som köpte lägenhet för 2,5 miljoner i stan och morfar som köpte lägenhet i thailand och har nu även köpt en villa i thailand med sjöutsikt men det e väl klart han sålde ju huset för 4 miljoner åh vad jag e avundsuk asså !

2008-10-13 @ 16:20:22
Postat av: Emelie Talvis

fin bild :)

2008-10-13 @ 16:26:55
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn:
Kom ihåg mig?

♥ Mailadress: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0